niedziela, 27 października 2013

Urodziny Andrzeja Bobkowskiego


Zupełnie przez przypadek na setne urodziny Andrzeja Bobkowskiego, które przypadają właśnie w tę niedzielę, kupiłem sobie „Notatnik 1947-1960”, zawierający niepublikowany do tej pory dziennik. Uświadomiłem sobie ten fakt dzisiaj.

Różne książki kuszą mnie w księgarniach, zazwyczaj odkładam je na półkę z westchnieniem, gdy spojrzę na cenę. Jednak w przypadku Bobkowskiego nie miałby siły się oprzeć pokusie. Z miejsca też zabrałem się do czytania, choć nie mam na to teraz zupełnie czasu kończąc pracę nad czymś, co jeszcze wymaga sporo poprawek i korekt. Poczytuję sobie więc fragmentami i rozkoszuję się, czując radość. Tę radość autor „Szkiców piórkiem” sprawił mi na swoje własne urodziny.

2 komentarze:

  1. "Szkie piórkiem" są swietne ! polecam wszystkim.sama pisalam prace magisterską z twórczosci A. Bobkowskiego. fajny gosc :)

    OdpowiedzUsuń