sobota, 7 marca 2009

Po(d)stępy ciemności

Posted by Picasa

3 komentarze:

  1. ...kiedyś dawno temu, za "kocimi" wzgórzami poszłam do lasu "wymyślić" - w sensie aktywności;-) "się" w spokoju. Nagle w lesie zrobiło się zupełnie mrocznie i zimno, musiałam na przełaj bez ścieżki szukać drogi "wyjścia", na trasę którą szło się ku ludzkim sadybom:-) W końcu udało mi się i kiedy byłam już na pustej łące obróciłam się w stronę lasu, widząc jak ciemność nadal z niego wyłazi i idzie za mną. Ale z daleka była tylko ścianą nocy, a tam "w środku" jakąś niepokojącą tajemnicą:-) Tak mi się przypomniało jak oglądnęłam te mgliste fanaberie.

    OdpowiedzUsuń
  2. również pierwszą literę, "p", możnaby wziąć w nawias :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne skojarzenia. Pasują mi do tego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń