sobota, 22 maja 2010

Relacja TV ponad wszystko?

2 komentarze:

  1. Ach ten TVN. Pewnie zabili też prezydenta i jego małżonkę. Teraz przetrzymują taśmy z czarnej skrzynki, gdzie jeden z reporterów TVN, który ukrył się w luku bagażowym krzyczy: "Pikuj! Allah akbar!"

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudło, droga Myszko. Ani słowem nie zająknęłem się o TVN-ie. Nawet w tytule nic na ten temat nie ma. Widać, że jesteś tu pierwszy raz, bo inaczej wiedziałabyś, że telewizji nie mam i oglądam ją tylko sporadycznie, odwiedzając moją Mamę. A więc o TVN-ie się nie wypowiadam, chyba, że dojdą mnie tzw. "słuchy" lub sam coś zobaczę.
    Powyższy klip zamieściłbym obojętnie jaka byłaby to stacja, bo guzik mnie akurat w tej sytuacji obchodzi nazwa stacji. A znalazłem go myszkując po Internecie
    Nie mam też zielonego pojęcia, dlaczego akurat w tym kontekście przywołujesz tragedię pod Smoleńskiem. Jakoś nie widzę związku.

    OdpowiedzUsuń