piątek, 7 września 2018

Suczka zmarła, czyli TV Republika w awangardzie postępu


Wyjdzie na to, że się uwziąłem na „naszą” telewizję, tak jak uwziąłem się na „konserwatywnego” kandydata (byle)Jakiego, ale nic na to nie poradzę, sama się podstawia. Okazuje się oto, że po zaniżaniu standardów językowych, o czym pisałem tutaj, Telewizja Republika zniża się też intelektualnie do poziomu walczących o prawa zwierząt do równego traktowania z ludźmi. Nie wierzycie, to przeczytajcie sobie tutaj tę jakże wzruszającą informację o śmierci... suczki znanej piosenkarki muzyki pop! Tak, tak! „Nie żyje”! „Zmarła ukochana suczka”! Nie wiemy tylko, na jakim cmentarzu zostanie pochowana i jaki ksiądz wygłosi kazanie nad jej trumną (urną z prochami?). I czy będą wyrazy współczucia przesłane przez głowę państwa i hierarchów kościelnych.


Mogę zrozumieć, że ktoś podchodzi emocjonalnie do zwierząt, zwłaszcza, jeśli sam je hoduje. Jednak traktowanie informacji o tym, że zdechł piesek jakiejś pani, na równi ze śmiercią człowieka, stosowanie określeń, które powiązane są ze zgonem istoty ludzkiej, to już chyba więcej niż „lekka przesada”. Zwłaszcza w sytuacji, kiedy ta pani sama niedawno zmarła na raka. Że już nie wspomnę o tytule tego tekściku, który mógłby się znaleźć w brukowcu dla jakichś nastoletnich półgłówków.


Niniejszym usuwam zatem link do Telewizji Republika z działu Prawe media. Notabene niektóre inne linki powinny również stamtąd zniknąć, a to ze względu na uprawianie bezmózgiej propagandy przez niektóre z tych mediów i uważanie swoich czytelników i widzów za debili, którzy nie potrafią myśleć i kojarzyć faktów. Mam jednak nieco jeszcze cierpliwości. W przypadku TV Republika moja cierpliwość się wyczerpała.

Kiedy ta „nasza” telewizja zacznie dbać o korektę, poprawność językową i piękno polszczyzny, przestanie traktować swoich widzów i czytelników jak niedorozwiniętych tępaków, a zwierzęta będą w jej wiadomościach ZDYCHAĆ, a nie „umierać”, wówczas może umieszczę link do niej na swojej stronie ponownie. Dzisiaj nie widzę sensu reklamowania medium, które jest zaprzeczeniem wartości, jakie wyznaję. Jak powiadają Anglicy: Enough is enough!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz